lopez50pinstripe_big.jpg
Tilasin noi just!!!
Ne on niin hienot. Yleensä en tykkää pääkalloista, mutta noi on jotenkin tosi jees kengät, kuten aiemmassa postauksessa mainitsin.

Olen "koodaillut" (aidot nörtit valittaa, ettei sitä voi sanoa koodaamiseksi) uusia sivujani. Sinne tulee blogi ja muuta kivaa. Mä tässä vaan mietin, että kuka kestää lukea kun aiheet tulee olemaan niin laidasta laitaan.. Muotia ja teknologiaa, käsitöitä ja sikamaista huumoria. No mutta jos joku ei jaksa kelailla sellasten ohi, mistä ei tykkää, niin omapa on ongelmansa. :)

Mut joo, noi kengät oli pakko ostaa, vaikka ei oikein ole rahaa. Mulla on kahdet ehjät kengät plus yhdet kesäkengät. Eli ei mitenkään sikamaista tuhlailua kenkiin tule harrastettua.  Ed. kengät jotka ostin oli 12 euroa. Nää oli jotain 65e.

Tosi mielenkiintoista. Mutta mä olen fiiliksissä noista popoista. Yleensä en ees osta vaikka kuinka tykkään ja sitten kadun lopun ikääni. Muistan vieläkin yhdet aurinkolasit jotka jäi ostamatta, sen jälkeen ei oo tietty sopivia löytynyt mistään.

Vois varmaan nukkua, mitä ihmettä mä kirjottelen klo 5 aamulla.