Mut on haastettu ja olen saanut ensimmäisen kommentin blogiini! Oi ilon päivää. Näin toissa yönä unta, missä ihmiset haukku mun blogia. Onkohan muilla yhtä tyhmiä unia.
No mutta siis:

Mukaan haastetut kertovat 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään sekä pelin säännöt omassa blogissaan. Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta bloggaria mukaan ja ilmoittaa haastettujen nimet. Heidän tulee myös jättää kommentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin, ja että he löytävät ohjeet omasta blogistasi.

7 faktaa minusta:
  1. 437bc3d13d94a701ed4c396d9302ff9e.jpgOlen aina ollut Hugh Laurie- fani, erityisesti pidin hänestä Jeeves ja Wooster -sarjassa, koska PG Wodehouse on yksi lempikirjailijoistani.
  2. Opetin lapsena lentokoneessa amerikkalaiselle isoisälle hänen lapsenlapsensa nimen suomalaisen kirjoitusasun (Maya-> Maija), ja mietin välillä vieläkin, miten heidän tapaamisensa meni.
  3. button3.gif Tykkään tehdä vaatteita Blythe-nukeille, vaikkei minulla ole itselläni sellaista.
  4. Kenenkään, jolla on Pupaphobia ei kannata kyläillä luonani
  5. Kirjoitin lapsena runoja ja vieläkin välillä, mutta en pidä valtaosasta lukemistani runoista.
  6. Tämä on toinen talo, jossa asumisesta olen vuosia aiemmin haaveillut, ja jossa sitten sattumien kautta asunkin. Tosin tämä on kyllä aivan kamala rotisko, ja toivoin tähän muuttoa 7-vuotiaana, kun en vielä ymmärtänyt mistään mitään. :) Edellinen toivetalo oli sentään kiva ja lähellä keskustaa.
  7. Olen käynyt Pariisissa, mutten ole nähnyt Eiffel-tornia.
Ja haastan kaikki, jotka lukee tätä, koska ne, jotka olisin haastanut, on jo haastettu.