Nukuin kolmeen iltapäivällä ja olin koko päivän tolkuttoman väsynyt. Sitten piristyin illan mittaan ja nyt kolmelta aamulla olen ihan hereillä. Ei todellakaan näin.

Kuuntelen tuhottomasti Alice in Chainsia. Otan kai takaisin niitä vuosia kun grungeiluni keskittyi Pearl Jamiin ja Nirvanaan. Onkohan se jotenkin noloa, että olen taas alkanut grungeilemaan? Mulla menee ihme toistosykleissä nämä. Jossain vaiheessa mulla oli paluu punkkiin ja paluu metalliin -vaiheet.
En minä niitä nyt varsinaisesti ollut koskaan hylännyt, mutta sellainen uudelleeninnostus iski.

En kyllä oikein tykkää grungehenkisistä pojista. Ihan vaan siitä musiikista. Mietin joku päivä, että mistähän saisi flanellipaitoja, niihin pukeuduin aikoinaan ujoina esiteinivuosinani. Nyt olisi taas kiva palata siihenkin tapaan, vaikka varmasti kaikki kaverit ja sisko hirttää mut kun pilaan maiseman :)
Tuo flanellipaitajuttu nyt ei varsinaisesti johdu Seattlemusiikin kuuntelusta tai mitään, tuli vaan mieleen.

Tarttis kyllä elämän, mulla on selvästi liikaa aikaa istua koneella. Tulee höpistyä kaikenlaista tähänkin blogiin.