Kirjoita kolme (3) asiaa omasta elämästäsi kaikista alla mainituista ajankohdista.
Kymmenen vuotta sitten (1997): 
Olin pätkätöissä
Olin ihan teini vaikka olinkin jo ylioppilas
Ihastuin joka minuutti

 Viisi vuotta sitten (2002):
Olin avoliitossa
Opiskelin pukuompelijaksi
Valokuvasin joutsenia

Kolme vuotta sitten (2004):
Opiskelin ammattikorkeassa viestintää
Asuin yksin Vantaalla
Olin kipeä

Vuosi sitten (2006):
Nysväsin koneella kotona
Nysväsin koneella kotona
Nysväsin koneella koulussa

Eiliseen mennessä tänä vuonna (2007):
Olen terveempi
Olen iloisempi
Olen lihavampi

 Eilen (01.11.2007):
Olin töissä myöhään
Juorusin työkavereiden kanssa
kikatin

Tänään (02.11.2007):
Yritän epätoivoisesti saada siivottua
Vaihdoin aiempaan työvuoroon
Olisin halunnut nörttifestareille

Huomenna (03.11.2007):
Siivoan
Tai itken ja siivoan

Ensi vuonna (2008):
Olen paras, kaunein ja ihanin