Missä olit meemihommeli. Ihmiset on poistelleet ja lisäilleet. Joten mäkin lisäilen ja poistelen.

Enmuista mitään tarkkaa noista päivistä- joten nää on lähinnä randomtunnelmia.

1. WTC: Olin kotona. Kaverit alkoi irkissä puhua siitä ja uutisissa näin jotain. Soittelin perheelle ja kavereille. Seurasin paljon telkkarista tilannetta. Mun amerikkalaisilla kavereilla oli tuttuja siellä, joten olin kavereideni puolesta huolissani.

2. Tsunami: En muista tarkemmin, mutta joku meidän koulusta oli ollut siellä ja kuulin hajanaisia huhuja. Ja sitten junassa ihmiset puhui siitä. Seurasin näitäkin uutisia, samoin kuin keskustelua varotoimien pettämisestä jne.

3. Estonia: Muistan hyvin hajanaisesti asioita tuon uutisen kuulemisesta. Lähinnä muistan kun katsoin hyvin synkkää kuvaa pelastustöistä ja kerrottiin onnettomuuden tutkinnan alkaneen ja asiantuntijoiden lähteneen paikalle.

4. Kurt Cobain: Cobainin kuolema oli tosi synkkä hetki. En muista tapahtumia sen tarkemmin, mutta muistan että itku oli lähellä. Koko sitä huhumyllyä seurasin ahdistuneena.

5. Elviksen kuolema: Olin muutaman kuukauden ikäinen.


Lisään:

6. Prinsessa Diana: Muistan kun kuulin, niin taisin itkeä ja olin tosi yllättynyt siitä, miten järkytyin. Eihän ihminen ollut tuttu, enkä ollut koskaan edes uskonut hänen julkisuuskuvansa aitouteen. Mutta oli se vaan surkea näky se auto. Tuttu joutui takaisin töihin neljän aikaan aamulla asiaa uutisoimaan, sitä päiviteltiin.

--